lördag

Gomorn! Sovit 12,5 timmar inatt. Enligt sömnexperter ska man ju inte sova så länge men det var UNDERBART! Jag sov alltså i djup sömn så länge. När jag vaknade trodde jag att klockan inte kunde vara mer än kanske 08 eftersom jag på lördagar brukar vakna vid den tiden annars. Jag kan direkt koppla min trötthet och orkeslöshet att få saker gjorda hemma den här veckan till för lite vila och sömn. Nu är jag på G igen! Tyvärr är det ösregn och höstväder i grums idag. Blir att fixa inomhus istället, det går det med. Har nog sysslor.

Hade tänkt hinna till gymmet men det stänger 12.30...på en lördag. Jag förstår inte att bad- och träningshallen är öppen en så konstig tid som 08-12.30 på lördagar och STÄNGT på söndagar när folk är lediga!! Jättekonstigt.



Älskar mina skypekonferenser på kvällarna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0