jag visste väl...

Idag har jag haft en lång dag (som vanligt) på jobbet. Har inget annat för mig så jag kan lika bra jobba på. Sedan fick jag äntligen chansen att gå på ett gympass som verkade intressant, "low muskle" heter det. 90 minuter med aerobics och styrketräning! Det Ni. Det var grejer det! Stod som ett fån i början men hängde förvånansvärt bra med i koreografin. Ett stort plus var också att det var jag och en annan tjej som var yngst och hon var så go och trevlig :) (hon tyckte lite synd om mig att jag var nyinflyttad till trakten utan att känna någon) En ny vän tror jag bestämt. Kul att få prata med någon kring sin egen ålder för en gångs skull..haha...

Nu väntar sängen och FREDAG med allt vad det kan innebära för en ensam tös i Grums!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0