Gräsänka 4 veckor--->


Jahapp. Då har jag kysst min man farväl. Ensam i en månad famåt. Kommer kanske (om det går) att ta mig ner till Amsterdam för att hälsa på. Vi får se.
Jag hoppas min förkylning är bättre imorgon, har nämligen tänkt spendera den här månaden på gymmet. Då får jag tiden att gå och har människor runt mig så att jag inte blir helt isolerad. Men som sagt, min fökylning måste bli bättre. Tur att det finns internet i alla fall, då är det inte så hemskt att vara ifrån varandra. Idag har jag mumsat på plättar med sylt och glass som vi stekte igår.
Igår, då hade vi mysdag som gick ut på att göra så lite som möjligt! Härligt! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0