tyst snällhet

Jag har snälla grannar. Vi pratar aldrig med varandra men jag vet att de är snälla. När andra skriver arga meddelanden i tvättstugan om stulna kläder och lakan då ligger mitt framme på bänken och väntar på mig. Vår mangel hakar upp sig varje gång jag ska mangla?? Gör jag något fel? Så jag skickar felmeddelande och vaktmästaren fixar problemet. Mina efterlämnade lakan ligger alltid ihopvikta på en bänk. Snällt! Eller så vill ingen ha mina (allt som oftast) rosa lakan..haha...

Just nu håller vi på och vaccinerar mot säsongsinfluensan. Det är kul att vaccinera. Speciellt när det är på löpande band, det går snabbt och alla är glada :)

Ska pina mig ikväll. På gymmet. Imorgon har jag lite sovmorgon!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0