spritt spritt

Det spritter till i kroppen. Imorse stod jag i badrummet och sjöng tidigt på morgonen...sjöng också på vägen till jobbet och på jobbet...En härlig dag från tidigaste början. Sedan fick vi se i tidningen att det stod att vår fina vårdcentral ligger 3:a i bästa tillgänglighet här i regionen!! Vi har 96% tillgänglighet på tel, vilket betyder att nästan alla får komma fram och prata med oss rara och trevliga distriktssköterskor! Japp, roliga nyheter! Nu hoppas vi på att fler patienter vill komma till just vår vårdcentral!

Annars. Burit upp sommardäcken till vinden. Det var tungt och jag pustade men nu är det gjort. Skönt att ha vinterdäcken på bilen och kupévärmare! Nu kan jag ge mig ut på vägen utan att pinka ner mig av rädsla för ishalka.

Mysljusen är tända och Idol inväntas. Härligt med helg!

Solen skiner i horisonten....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0