rensa

Skönt med en avkopplande helg. Ikväll blir det någorlunda tidigt isäng. Är verkligen trött efter den här veckan. Det var varit en hel del funderande och det kan vara jobbigt ibland. Det går i perioder med funderandet. Men man måste tillåta sig att faktiskt fundera och tänka igenom vissa saker någon gång nu och då istället för att skjuta det framför sig. Just nu har det snurrat jobbtankar. Bra att rensa lite i hjärnan. Det kan bli ganska mycket där inne och rörigt.

Nu ska jag röra mig vidare mot skönare ställen än skrivsbordsstolen. Sover ensam inatt. Vi kommer att spendera många helger framöver på varsitt håll. På natten sover jag, han jobbar. På dagen sover han, jag smyger omkring. Så är det ibland och det går bra det med!♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0