pust

Ensam i Grums. Hjärtat är och hälsar på kära Åbokamrater på sin lediga vecka. Ja, han har sådana, inte jag. Lite fusk men så är livet.
Ikväll somnade jag i soffan, eller slumrade till en timme. Det var länge sedan. Men som sagt, det är mörkt och höst. Plus, en hel del på jobbet så dagarna går verkligen av bara farten! Snart är vaccinationerna över!
Imorgon ska jag hämta bilen från verkstaden och bära fyra tunga däck...bra motion imorgon så skippar den idag..hehe...måste spara på mina krafter lite.

Jag blev så glad häromdagen! Det finns inget som lyfter upp mig och värmer mitt hjärta mer än uppskattning! Jag fick en hel massa positiva kommentarer från patienter och kollegor + ett par jättefina grytlappar som en hade virkat åt mig i rött och vitt!! Oj, så glad jag blev och detta "bara" för att jag gör mitt jobb. OBS! Med ett leende på läpparna.

dusch och läsa tidningen VårdFokus


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0