misslyckanden

Ibland får man för sig att om man skulle misslyckas med en sak så skulle det kännas väldigt pinsamt. Men när man väl gör det så var det inte så farligt. Människor är ganska förstående sist och slutligen, vilket är bra! Man lär sig också mycket av sina misslyckanden, erfarenheter som man bär med sig i den osynliga väskan.

Har haft en fullbokad 11timmars dag. Är således väldigt trött i huvudet. Hoppas jag inte glömt något viktigt eller missat något. Men det tror jag inte, har inte den känslan och jag är den som dubbelkollar mycket på jobbet för att just undvika missar. Hellre säker än osäker.

Just nu ser jag fram emot soffan för en stund och att Jenny kommer till lilla mig i Grums imorgon! Ska bli så kul och mysigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0