hej och hå

Tålamodet prövades idag.... Jag kommer aldrig att handla på Jysk i Karlstad efter denna första & sista gång.

En bra dag på jobb trots för få av oss. Avslutades med en tripp till Jysk och IKEA.
Allt var fortsättningsvis bra tills vi kom hem och testade det som vi köpte på Jysk och konstaterade att kvinnans "borde funka" Inte Alls Funka. Bilen brummade tillbaka till Jysk och där möttes jag av en kvinna som tydligen inte vet vad bra service är då hon inte kunde medge att hon gjort fel eller ens be om ursäkt för besväret att åka bil i onödan när hon kunde ha kläckt ur sig allt när vi stod i kassan första gången. + att jag blev tvungen att betala, jo betala till för ett byte som jag ansåg att jag borde ha fått utan extra kostnad. Det slutade bra, bytet funkade när vi kom hem MEN jag återvänder inte till en som skickar iväg sina kunder med fel grejer (och vet om det).

Måste säga att det är tur att man kan knipa ihop läpparna ibland för detta var en person som det inte skulle ha lönat sig att strida mot. Konstaterade snabbt att det var lika bra att sura men spara energi och sticka därifrån :) och aldrig återvända...hehe...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0