våra inte så attraktiva sidor...

Alla som känner mig vet att jag är bäst på att få beslutsångest. Konstigt nog vid relativt små och obetydliga beslut, som att välja müssli tillexempel. Det ger mig ångest och när jag får ångest får jag lite panik och detta ger sig uttryck på olika sätt. Idag fick jag beslutsångest och panik när jag skulle välja ett mousserande vin tills vi får finbesök i helgen. I paniken ringer jag Johan (och förväntar mig vadå?) för att få råd. Han vet inte, jag vet inte. Tar bara något från hyllan och paniken lättar - ett beslut är fattat. Samtalet kunde jag ha skippat. Det ordna sig ju hur bra som helst. Tur att vi alla har småsaker som man kan skratta åt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0