lugn

Imorgon börjar en ny vecka. Lugn inför veckan. Känner att jag kan lägga all oro i någon annans händer, som faktiskt vet vad som kommer att ske ;) Vad som är meningen helt enkelt. Litar på det.

Nystädad lägenhet efter mycket seghet, skönt. Idag inhandlades en ny mjuk halsduk och fina glittriga vantar från H&M barn, samt extra tjocka strumpor. Så söta allihop. Var sugen på ett par höstskor men lyckades ge mig av hemåt utan dem. Lika bra tror jag, men ångrar mig lite...kanske köper dem senare iaf, men då har jag ju tänk igenom köpet vilket är duktigt. Fanns flera fina klänningar också som jag gärna kunde ha köpt, som turen var orkade jag inte klä av mig all min mundering för att prova.

Jag lyckades än en gång få mangeln nere i tvättstugan att låsa sig...opps.. fick skicka iväg en felanmälan igen. Får väl snart en såndär sur lapp i brevinkastet att jag ska sluta mangla..haha..

Hoppas på en lyckad vecka med ett leende på läpparna!♥


Kommentarer
mia

du e så himla fin <3

2010-11-08 @ 16:16:10
emme

Du med hjärtat!

2010-11-09 @ 19:36:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0