det går nog..

Dagarna susar förbi och jag jobbar mer än jag borde. Idag var sista vaccinationsdagen, vilket betyder att jag kanske får sluta tidigt de dagar som jag faktiskt ska få sluta tidigt... I längden blir det lite tungt att jobba 9,5h varje dag. Men jag klagar inte så länge jag har jobb!!

Är just nu inblandad i en inre konflikt inombords. Det är inte lätt att vara ung OCH vuxen. Den kombinationen kan ibland stå en till last. Jag skulle just nu bara vilja njuta av min ålder och känna glädje över den. Haha..låter som någon äldre dam, men sanningen är att den äldre damen och jag har ganska mycket gemensamt på tal om att leva med sin ålder och inte emot den.

Sånt är livet... upp och ner och hit och dit.

Ingen har någonsin sagt att livet är lätt. Men det är det som gör livet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0