bra - helt enkelt.

En bra vecka når sitt slut.
Jag slutade tidigt i fredags, vilket var skönt. Passade på att varva ner, smälta allt från veckan som gått och sedan städa lägenheten utan stress. Det har varit god mat och dryck under helgen. Vi lagade en mycket god höstgryta igår där köttet var så mört att det nästan föll sönder :)  Mycket mysande med gulle har det varit givetvis och sköna promenader. Vår lediga helg på kanske en månad, drygt.
Vi var och besikta bilen, gick snabbt och felfritt. Jag fick en tidig födelsedagspresent av Johan. En Sony kamera!! Min har nämligen slutat fungera, den tar in allt ljus så bilderna nästan blir vita.... inte så fina bilder alltså. Men NU har jag en ny fin och Bra kamera som ska få uppleva mycket tillsammans med mig!

Har idag skaffat mig ytterligare vuxenpoäng genom att göra mitt tjänstepensionsval...bra att tänka 40 år framåt?!

Nyduschad, nöjd och glad. En ny spännande vecka väntar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0