värme...

Jag älskar verkligen denna värme som kramar mig just nu. Har varm kropp! Slipper frysa! Slipper värk (nästan) i lederna! Den som inte är frusen av sig vet inte hur mycket man lider av att gå frysa och spänna sig hela tiden, det är jobbigt och det är delvis därför jag är lite bitter på vintern...haha...Men nu är det skönt!
-
Idag har jag lärt mig och uppdaterat mina kunskaper om spirometri (undersökning där man mäter lungfunktionen). Det kom en ny apparat. Jag fick vara "patient" och jag fick fina värden. Yes! Min så kallade lungålder är 24 år. Perfekt helt enkelt!
-
Ikväll kan vi duscha hemma! Duschrummet är klart! Det blev fint, nästan som tidigare med några små förändringar. Men det passar fortfarande in med badrummet (för de som vet hur vårt badrum ser ut). Så fixat och klart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0