soooolvärmekärlek

Vilken fin dag! Har fått fina komplimanger idag! Det tycker vi om, mer sånt!
*
Solen skiner och gräset är grönt. Det är annars en mening som man ska upprepa som ett mantra när tålamodet håller på att ge med sig...men idag stämmer det ju verkligen! Härligt. Det blir middag utomhus idag!
*
Har fått min hemtent på mailen. Tre relativt stora och svåra frågor men jag får ju använda mig av material så det ska nog fixa sig. Bara jag kommer igång vill säga, DET är inte det lättaste i detta väder. Men vill gärna ha mycket skrivet innan mitt hjärta kommer till Åland. Blir nog att "jobba" imorgon, stiga upp tidigt och skriva på tenten så att man kan ta helg sen - på riktigt!
*
Känner på mig att detta kommer att bli en skön helg med allt vad det kan innebära!
*
Aldrig hört på maken! En sjukskötarstuderande i en skola någonstans i sverige ska skriva en tent. Helt plötsligt stiger hon upp, kastar sina böcker, välter sin bänk och skriker en massa. Till slut måste tentvakterna släpa ut henne. Ojoj. Detta låter som en film, men är helt sant. Stackars tjej säger jag. Men kan inte låta bli att le en smula över hela situationen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0