Nervpirr

Ja, nu börjar jag känna av nerverna. Imorgon sticker jag till Grums för att träffa min chef på måndag. Så Kul! Spännande att se vilka som jobbar där och hur det ser ut m.m. Sen är det ju förstås ett bröllop på kommande. Det känns också spännande och roligt!! Jeeee!!
*
Skönt att inte ha något skolarbete mera att fixa med! Nu fixar jag med annat istället :) Som är desto roligare! Jag har också varit en sväng till mitt älskade Tanzania idag. Åh vad jag saknar när jag sitter och tittar på gamla filmsnuttar från när vi bodde där....♥
*
*
*
Jenny och jag utanför Svarte Rudolf (båten) före middagen!


Kommentarer
mia

vad du är fin min darling!

2010-05-30 @ 16:44:21
emme

Tack sötaste!

2010-05-30 @ 18:41:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0