hjärta

Haft en bra dag på praktiken! Man lär sig nytt hela tiden :) Företagshälsovård är intressant!
*
Har pratat med mitt hjärta och det är så härligt!♥
*
Släktträff i köket....alla pratar i mun på varandra och jag sitter och småskrattar...haha...jag älskar min skojiga släkt som är högljud!
*
Ska duscha hos moster. Vi har inte tillgång till dusch för tillfället, kakel och golv är borttaget nu p.g.a. fuktskada. Tråkigt värre för mor min!
*
Nej, nu iväg och duscha, måste upp äckligt tidigt eftersom jag ska ha blå overall+gummistövlar på mig imorron bitti och gå i en ladugård och titta på kossor! Morgonmys! Kossor är så söta!


Kommentarer
mia

Åhnej, ert fina badrum :(

Här får du ett lass med närhet varsågod kraaam - jag skriker efter det jag med!

Skriv mer om nya jobbet på stört!

2010-05-04 @ 21:40:46
emme

Haha..tack! Inte är det så mycket att skriva, har fått ett vikariat som distriktssköterska på vårdcentralen i Grums. Kul! Har 150m till jobbet :) Vilket är skönt. Men som sagt, så vet jag inte så mycket ännu men det är väl liknande uppgifter som är på en hälsocentral i Fin. Lite allt möjligt med andra ord :)

2010-05-05 @ 14:09:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0