det verkliga kallet?

Nu har jag igen fått frågan om jag ska bli barnmorska. Haha...jag tar det verkligen som en uppmuntrande fråga och en komplimang. Jag ser upp till barnmorskor, de har ett av världens finaste och tuffaste jobb! Jag har tänkt tanken men beslutat mig för att arbeta först och senare i framtiden eventuellt läsa vidare. Glömmer aldrig förlossningen som jag fick vara med på....men att bli barnmorska - det får framtiden utvisa :)
*
Annars en jättebra dag på praktiken. Skulle iväg till skärgården, men det blev inget utav det tyvärr. Kanske imorgon?! Får se.
*
2,5 Veckor Kvar!!! ♥


Kommentarer
Janica

Let's studera till barnmorska tillsammans sen! :) Sku vara hur kul som helst att göra det tillsammans! Kram!

2010-05-10 @ 21:21:03
URL: http://janicai.papper.fi


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0