trist

Idag hade jag mina stövlar och det var verkligen ett smart drag i detta slaskväder! Vi hade en hel dag om reflektivt föräldraskap. Låter kanske lite flummigt men det var verkligen intressant - hur man kan stöda och uppmuntra föräldrar till mer reflektion kring sin relation med sina barn m.m.m.m. Föreläsaren var från Folkhälsan så det finns mer info på deras hemsida om någon är intresserad!

Har tråk-igt ikväll.
Mina stekta kantareller blev inte goda, de blev beska, kanske de legat för länge i frysen? - jag fick äta nudlar istället - glamour!
Suttit och räknat läkemedelsräkning - har tent imorron

Ska snart omvandla min tråkkväll till myskväll med hårinpackning, ansiktsmask m.m.

Imorgon, tidigt (jag som hade sett fram emot sovmorgon) ska jag och prata finska/svenska/engelska med hyresbolaget. Ska nämligen säga upp lägenheten nu...japp nu är det dags.

rankas
saknar




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0