trevlig heeelg

Helgdags - Redan?! Den här veckan har gått fruktansvärt snabbt. Den har varit jättekul och lärorik.
vad ska man hitta på då? Ingenting, ta det lugnt och slappa. Alla (mina få) vänner är tyvärr inte på Åland (vad jag vet) så att umgås med någon blir det väl inte tal om...tråkigt, kanske lite tragiskt till och med, men sant. Vill ha Johan här så att jag har någon att vara med...men men, jag har alltid varit ett barn som leker för sig själv så jag trivs ändå ganska bra med att pyssla hemma. Ska i alla fall njuta av vädret och vara ute i helgen!
Vin till maten - god start på fredagsmyset!
Älska dig själv,
se det fina,
du är värdefull.
Du,
lever med dig själv
hela livet!
Puss puss!


Kommentarer
Johan

Puss på dig jo!

2010-03-13 @ 02:32:50
usch va jag saknar dig....

2010-03-13 @ 12:42:38
Catta

Vet precis hur det känns...



Hur länge är du på Åland?

Kram

2010-03-13 @ 17:47:47
svar

Skönt att höra. Jag ska vara två veckor till, sen är jag tre v i Åbo (helgerna på Å och ska hälsa på J en helg) sedan har jag 4 veckor på Åland igen. Sen har jag bara en vecka kvar i Åbo :) Har min sista dag i skolan 28.5 :) Kul att du skrev några rader! Kramar!!!

2010-03-13 @ 19:14:37
Catta

Ok, fick dåliga nyheter i går så jag ska försöka ta mig hem till holmen en sväng något... Och då vill jag träffa dig! Kramar!

2010-03-15 @ 11:47:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0