små saker gör mycket

Jag blir så glad när någon säger att det ska bli kul att träffa mig och att den/de saknar mig. Jag talar om vänner. Man behöver vänner i livet också - de är jätteviktiga! Att få höra att någon vill träffas är alltid lika kul. Värmer mitt hjärta.

Jag har haft en hemsk tent idag. Som vanligt alltså, har vi någonsin en tent som man tycker att "ja, den var ju bra, där kunde jag verkligen visa vad jag kan och vet"? Svaret är nej, bara alltför breda frågor som man inte vet hur i hela friden man ska svara på och lyckas tömma hjärnan på allt man minns. Idag var det en partent, det var ändå lite trevligare, då kunde jag diskutera med min partner under de 3,5 timmarna som vi satt...snartklarsnartklarsnartklar...

Varit på en skön promme med Jenny! Ventilerat oss lite. Haft besök som tittat på vår säng och ska köpa den - yes! Då slipper jag bli av med den. Bara resten kvar nu då, tv, tvbänk/bord, pall, stol, fåtölj, lågt bord. Någon som behöver? Och en plastväxt, ett träd - höll på att glömma den..haha..den står ute på balkongen. Blir säkert bortglömd sen när jag städar ur läggan.

Nu ska jag avnjuta ett bubbelbad!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0