ljud = mysigt

En ok dag idag. Började med företagshälsovård och där är det flummigt må jag säga och en massa lagar som man ska arbeta efter...ojoj..men tror att det kan bli intressant bara jag får lite mer bakgrund.

Blev bjuden på middag av min kära kusin idag och där blev jag kvar flera timmar! Vi har inte träffats på länge så vi hade mycket att ta igen. Trevligt värre!

Trivdes så bra igår kväll i sängen/ i lägenheten. Grannen hade någon tjejkväll, en massa fnitter och någon som spelade gitarr. Men det var så hemtrevligt att höra ljud när jag skulle somna! Bättre än tystnad för då hör jag allt från trapphuset och blir lite paranoid och tror att någon är på väg in till mig...hujj...varför någon skulle vilja in i just min lägenhet av alla så vet jag inte, men man blir ju lite konstig när man ligger och funderar, skrämmer upp sig själv lite...

Imorgon kan bli en mycket trevlig och lyckad dag! Det ser vi fram emot!

Tänker på mitt fina hjärta som jag snart ska få krama om♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0