glad påsk



Vår mässa blev lyckad! Vi hade lite påsktema med färgglada ballonger, blommor och påskägg. Vi bjöd besökarna på kaffe/te och paj. Det kom ganska många och de verkade nöjda och glada! Mycket roligare än att hålla ett tråkigt seminarium.

Nu har jag igen packat mina väskor till bredden fulla av saker som jag ska ta med till Åland. Snart ska jag sticka iväg på påsklov. Det ska bli jätteskönt med några dagars ledighet, jag ska njuta av dem! Kul att Johan också kommer så får vi njuta av lediga dagar tillsammans!

Men nu väntar fyra härliga timmar på viking....tur att jag har sällskap av min klasskompis så går tiden snabbare!

*tjill tjill*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0