favvo

Min favoritsysselsättning just nu: komma hem, ligga på sängen och slappa.

Det gick ganska bra hos hyresbolaget. Vi pratade engelska. Men eftersom jag hade alla viktiga papper på Åland tog det en stund för dem att hitta oss (mig och Johan). De fick ringa runt och få reda på hyresvärdens hela namn och söka i pärmarna efter vårt kontrakt. Vi har ju ändå bott i lägenheten i fyra år, så det var ju ett tag sedan som vi skrev kontrakt! Men nu är den uppsagd. Längtar ännu mer till sommaren!!!

Ser fram emot min praktik inom skolhälsovården som startar nästa vecka! Jag kommer att få vara med två stycken och på olika stadier, lågstadiet, högstadiet och yrkes. Kommer att bli så kul och intressant!Yes!

Imorgon åker jag och några andra från skolan till Tallinn. Vi ska samarbeta med studerande där. Det ska bli roligt att göra lite annat än att vara i (tråk)skolan. Vi ska med tåget imorron för bussarna strejkar fr.o.m. kl 18 idag....(så klart).

Det tar en stund att äta soppa med en tesked....ser nog lite roligt ut också.

♥Ja, Bra!♥


Kommentarer
Jenny

Ja, Bra! Saknar dig redan! Ses om nästan fyra veckor! KRAM!

2010-03-02 @ 18:24:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0