det sliter i mig

Ikväll känner jag mig äckligt stressad. Jag har flera saker som borde göras - helst nu. Men eftersom jag slits mellan alla saker så blir jag maktlös och förlamad - får ingenting gjort istället. Detta stressar mig förstås ännu mer och tyvärr sitter jag just nu ensam i min lilla båt. Det är inte så mycket någon annan kan göra, måste få ordning på allt själv.
-
Skulle helst av allt vilja åka ut till fyren "Märket" mitt ute i havet och sitta där som fyrvaktare ett par veckor. Stilla, bland vågorna alldeles för mig själv. Världen skulle få rulla på i sin höga fart men jag skulle sitta där med varmt te i mina händer och andas in den friska sköna sjöluften.
-
Drömma kan man ju göra i alla fall. Vad vore livet utan drömmar? Trist!


Kommentarer
Johan

Puss! Blir nog bra, snart är det sommar!

2010-03-25 @ 20:44:39
emme

Japp det är det och jag bara läääängtar!!! Puss mitt fina hjärta!

2010-03-25 @ 21:01:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0