blaha

Har haft en riktigt bra dag på praktiken idag! Hann ta mig en sväng in till stan också - men jag hittade inget att inhandla, blev för kaffetörstig och trött så jag åkte via mamma och hämtade henne istället.
*
Fick reda på att jag har 3,5 studiepoäng för lite idag. Suck! Men de kan jag säkert knåpa ihop på något sätt... Fick nej från ett arbete idag också. Blev irriterad på mailet som personen skickade, inte på att jag fick ett nej utan det var en mening som irriterade mig. Orsaken var ju den vanliga - mer erfarenhet krävs. Arbetet som jag får blir säkert bra sen, vilket det nu blir...
*
Varit ut och gått. Pysslat med kortlagning som terapi. Försöker att hitta motivation till att läsa på tenten som jag har på måndag...men vart har den tagit vägen?
*
Bra-Dåligt = Livets gång - man ska inte ta det så hårt


Kommentarer
Johan

Det ooordnar sig gulle! Puss, älskar dig!

2010-03-24 @ 22:48:28
mia

du kommer lätt få jobb. Så go som du är. Kramar

2010-03-25 @ 06:39:03
Anonym

Svar.

Tack mina fina. Men jag oroar mig inte alls, har för mycket annat att tänka på just nu, skola, lägenheten som ska tömmas, mm. Blir man erbjuden ett arbete som är under ens kompetens så blir man ju irriterad...sämre lön för mer jobb? No thanks :) Puss puss

2010-03-25 @ 16:05:18
svar Mia

Synd att de inte vet hur go jag är då ;) Svårt att visa på en cv.

2010-03-25 @ 16:07:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0