Åland-Grums tur- och retur

Vad väljer man? Total restid 2 timmar eller 12 timmar? Jag måste erkänna att jag tyckte att dit resan var mycket bekvämare än hemresan. Men på hemresan hann jag ju förstås se en massa saker, bl.a. en man som råkat sätta sig på vår buss till båten fastän han var påväg till Arlanda...hoppsan..han hann åka 30 min med oss sen fick han ta taxi. Stackarn.
*
Helgen var mysig och gosig! ♥
....Ätit gott, druckit gott, solat på balkongen, ätit på balkongen, varit ut och gått, sett på tv/film, legat och slappat i soffan, skrattat, busat, gosat och pussats!...
*
Imorgon: Hålla en timme med femmans flickor om pubertet och mens :) Kul att få prata med dem och höra vad de har att säga och vad de funderar på! Min tanke inför imorgon och som jag vill få fram "det är normalt att vara olika".


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0