växa sig stark

Mina solrosor växer i krukan på ballen.

Härligt väder har det varit i flera dagar. Underbart att kunna sitta ute och fika på jobbet! Ja, jobbet. Jag känner mig lite obekväm förstås eftersom jag går bredvid nu i början. Jag är dock väldigt glad över att ha den möjligheten eftersom det är mycket jag ska klara på egen hand sen. Kollegorna är jätte hjälpsamma och förklarar mycket. Allt detta är ju viktigt för att man ska kunna känna sig bekväm i arbetsgruppen och våga stå på egna ben. Men arbetet är varierat (väldigt), det händer mycket och är roligt.

Imorgon är sista arbetsdagen för denna vecka. Vi kommer att sticka till Åland! Sista (extraturen) med Eckerö Linjen. Ska njuta av god mat, god dryck och gott sällskap ute på en stuga. Härligt!

Ett evigt resande fram och tillbaka. Men efter denna helg vet jag inte alls när jag ska resa till ön igen. Bara att njuta av ledigheten!



Kommentarer
Jenny

Trevlig midsommar vännen! Njut av ledigheten och tänk inte alls på det nya jobbet. :) KRAM!

2010-06-24 @ 08:39:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0