superkvinna

fastän det regnat hela dagen så har jag fått en mängd saker på det klara. Underbart! Det verkar även som att de magiska superkrafterna kommer på fredagar. Har på egen hand baxat ut den gamla tvättmaskinen ut ur vårt badrum! OBS utan att använda min ömtåliga rygg. Hur har jag lyckats? Kvinnlig list och superkrafter. Nu står den utanför lägenheten, i trapphuset och inväntar nästa etapp. Nämligen in till förrådet. Men dit är det en stor tröskel så det projektet var jag förnuftig nog att låta bli. Tur att vi bor högst upp och att vi har förrådet som granne :)

Nu är det bara att ta sig en dusch, fixa mat och ha fredagsmys tillsammans (snart) med hjärtat mitt!

Kvinnor kan och har både extra krafter och list. Kom ihåg det!


"Framför varje framgångsrik man står en Kvinna"
absolut, vi tar bort alla gropar i vägen - annars snubblar de...haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0