snabba ryck

Midsommarn kom och gick lika snabbt. Helgen blev som jag hade hoppats. En grupp vänner som åt gott och hade jättekul tillasammans! Vi sov över på stugan också så man behövde inte ens fundera hur man skulle ta sig hem. Skönt! Hann träffa familj och släkt också, vilket betyder mycket. Nu vet jag ju inte när jag åker till Åland nästa gång, så det kändes bra att få ha myskväll igår med syster, Johan o.co. ♥


Midsommarstången på Hammarbo. Den hade tyvärr gått av på förmiddagen så den är lite kortare iår, 16m istället för 22m. Men tur att den inte gick av under resningen i alla fall! Fin är den!



Ute och leker G-R-I-S med boll och frisbee

Kl. 03.30.

Idag blev jag nervös. Vi stod i bilkön och de andra köerna gick så snabbt, vår stod praktiskt taget stilla. Jag blev nervös över att när vi äntligen skulle få köra till båten så skulle vi få höra att den tyvärr är proppfull... Men så blev det naturligtvis inte. Jag har ju en god vän där uppe så det visade sig att det fanns mycket plats kvar fastän vi nästan var sista bilen in...:)

Imorgon är det tillbaka på jobb. Ska bli kul. Är så trött på alla som pratar om hur trötta de är och väntar på sin semester osv. Jag har inte fått vara ledig en enda sommar nu sedan....ja jag minns inte ens. Har jobbat heltid varje sommar och studerat heltid. Iår blev jag klar och jag börjar jobba nästan direkt. Ingen ledighet, ingen semester. Visst längtar jag till den sommaren som jag får ta ut min första semester men hallå, inget jobb-ingen semester. Pengar måste man ju också ha för att kunna unna sig saker. Det är ju inte roligt att vara ledig och pank heller. Nej usch. Men alla som faktiskt får vara lediga - njut för mig också :) Jag knegar på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0