saker

Idag har jag packat ihop mina saker som jag vill ha i Grums, i mitt nya hem. Jag har hunnit ligga ute i solen en stund och njuta också. Jag såg på vädret att det kommer att regna de kommande dagarna så då måste jag ju passa på. All packning skjutsades iväg till Johans underbara föräldrar som snällt nog ska ta dem med när de kommer med bil. Själv åker jag med båt-buss-tåg imorgon.
Middag spenderades med Janica och en tjej till. Det var verkligen kul!! Härligt att få snattra med Janica igen, det var så länge sen. När jag kom hem tog jag och Snake en promenad på gården. Tyvärr höll en grannkatt på att hoppa på honom så han blev lite rädd...han låg som en boll sen, då fick han gå in. Men nu är han sur på mig iaf, han skulle vilja ut igen och ger mig dåligt samvete. Men det blir läggdags för oss nu...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0