ledighet

Så skönt att ha lite lediga dagar! Idag har jag skjutsat min mamma till båten, slappat i solen, gått en timme med stavar, ätit middag hos mormor & hälsat på sötaste Sara-Li och deras underbaraste vovve Bombax!♥ Jag blir verkligen vovvesjuk när jag får gosa med en "liten" (19kg) valp! Åhhh mitt hjärta smälter.. Kanske lite senare :)
*
Har sällskap av två kissekatter nu. En stor och randig och en liten svart. De är så härliga, speciella som få men härliga. Snake (uttalas som det står, inte orm på eng.) har jag varit ut med, kanske tvingar han mig ut en sväng innan det är dags för sängen....han börjar jama nu när jag skriver så det blir nog en kort tur ut på gården. Lillis (svarta katten) är en innekatt och vågar inte gå ut, han får bara vara på balkongen :) Söta!
*
En fin dag. Det blir det säkert imorgon också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0