Jahapp...

Nu är det officiellt: Jag kan inte lita på mitt minne. Inte ens om jag har saker nedskrivna. Jag glömde det viktigaste i Grums. Johans fina manschettknappar som jag gav honom i present när han blev klar diplomingenjör. Vilken fet miss. Men bara att bita i det alltför sura och beska äpplet och inhandla ett par fina som jag såg på stan idag så blir det säkert bra. Men det suger att lära känna sina sämre sidor....att vara glömsk när det gäller, det är inte bra.
-
Vi har två fina kissekatter som stryker omkring här i huset. Corrie tog med deras katter hit :) Så söta och med helt olika personligheter! På gott och ont...
-
Har njutit av ansiktsbehandling idag, sol och god mat. Nu blir det kväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0