fotbollsVM=segt

Jag blir en soffpotatis nu när det bara handlar om att sitta i soffan och lyssna på fotboll. Johan tittar och jag sitter och läser bok "En förtjusande man" av Marian Keyes - Läs! Sitter och fnissar...och lyssnar med ett halvt öra på vad som händer i rutan, måste tydligen hänga med lite i vad som händer. Men jag blir seg av allt sittande, liggande, lutande osv. det blir lite obekvämt efter en stund också. endast fyra veckor kvar..hehe..

Myspys väder idag. Det har vi utnyttjat, förutom fotbollstittande/lyssnande har vi fått använda vår fina tvättmaskin igen som vi fraktade med oss hela långa vägen från Finland :) Äntligen! Vi installerade den imorse, den går som en klocka.

Jag ska odla solrosor på ballen i sommar. Jag fick frön från Ömsen som ska sättas i jorden inom en snar framtid. Kul! Lite annat ska jag också ha, kanske lite blommor och örter?!


Kommentarer
Jenny

Sen när jag kommer och hälsar på förväntar jag mig och se ballen fullmed växter. ;) Snart ses vi! KRAM!

2010-06-13 @ 12:08:08
emme

Haha.. du är SÅ välkommen. Vi får väl se ang. växtligheten. Kram

2010-06-13 @ 13:28:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0