2 Juni

Jag kan inte förstå att vi är inne i JUNI nu. Det betyder ju att sommaren är här. Sommaren som jag längtat efter och saknat under de hemska vintermånaderna. Men jag hänger ändå inte med...konstig känsla. Jag är här i nuet men tiden har gått så snabbt så nuet borde inte vara här ännu. Men det är det och jag njuter!
'
Idag ska vi åka till kyrkan och kika lite, min syster + blivande man ska träffa prästen och sen i eftermiddag ska jag och syrran på ansiktsbehandling. Vi hade bokat in det utan att berätta åt varandra, dessutom hade vi bokat in tiderna efter varandra :) Hehe...Det ska bli underbart!! Jag måste erkänna att jag inte skött om min hy den senaste tiden så den behöver verkligen en ordentlig behandling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0