vilse

Idag kom jag mig ut på promenad efter jobbet. Underbart och varmt väder! Jag skulle gå en runda som mina kollegor tipsa mig om. En runda längs en barkbana vid vattnet. Härligt tänkte jag och började gå. Svängde av vid en stig i skogen och jag gick, och gick, och gick... Trodde aldrig att rundan skulle ta slut och jag visste inte riktigt var jag var heller. När jag äntligen kom hem hade jag gått i 1,5 timme i power-walk tempo. Tänk det! Gick så himla snabbt, fick t.o.m. håll och ont i ena knät, men saktade ju förstås inte ner... Men en helt underbar promenadslinga som jag ska gå massor av gånger! Fanns fler stigar och vägar att följa så det är bara att fortsätta utforska :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0