små blommor


Som planerat åkte jag imorse under tiden det var mulet till Plantagen och IKEA. Jag kom hem med lite smått till balkongen, en balkonglåda + blommor. Från IKEA blev det sånt som vi behövde helt enkelt. Men fastän det var smått så kostade det ju. Konstigt det där... :) Det blev riktigt mysigt på balkongen. Men jag måste vara helt oteknisk (fastän jag oftast lyckas komma på hur saker ska monteras) för jag lyckas INTE få konsolerna till balkonglådan att funka...? Fattar inte varför det inte vill passa? Måste kanske inhandla en annan sorts upphängningsmanick?

När jag kom hem var solen framme och log. Jag har spenderat största delen av tiden på balkongen idag! Det har varit riktigt härligt! Skulle gärna ha tagit mig en cykeltur till stranden och legat där....Men vill inte åka till stranden ensam, det är inte så kul tycker jag. Då får det vara.

Har genomlidit en timmes yoga också. Glömde min yogamatta på Åland (katastrof) så jag köpte en ny häromdagen. Det var länge sedan sist jag yogade så jag har verkligen pinat kroppen att inta diverse ställningar..haha...men nu efter dusch är det skönt!

vindruvorna och soffan väntar...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0