mååååndag

Ännu en måndag har varit här. Idag gick strömmen på jobb, mitt under telefontiden...allting blev svart och telefonerna slutade att fungera. Det höll i sig som längst 10-15 minuter så det var väl inte så farligt. Ganska mycket att pyssla med annars idag. Tror att semestrarna börjar nå sitt slut vilket betyder att människor börjar känna efter hur de mår....Kan konstatera att vissa verkligen söker vård för ALLT. För det första förstår jag inte hur man orkar söka vård för alla små bekymmer och för det andra hur man har råd? Nåja, det ger mig jobb :)

Regnet är här. Igår regande det från morgon till kväll och idag har det varit det samma...Lite trist och kallt. Känns som höst och jag är absolut inte redo för hösten ännu - nope, inte alls redo...

Prata några ord med kära syster på skype och sen uppochnervänd lotus - yogadags alltså.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0