inte ett steg..?

Min vackra hjärtporslinsblomma har fått blommor. Visst är de lite häftiga?! *Stjärnor som slår ut*

Konstaterade nyss att jag inte tagit ett endaste steg ut ur lägenheten idag, fastän jag planerade att gå en sväng. Konstigt eftersom jag ändå varit ute - på ballen i för sig, men ändå...tycker nog att det räknas lite i alla fall :)


Har fått mycket gjort under denna fina lördag. Har fixat vår garderob nu. Jättefint med öppna hyllplan och kläder som är prydligt vikta (ett litet tag). Skorna står prydligt i rader på hyllor också. Riktigt nöjd över vårt skruvande och fixande.

Fick något konstigt ryck när Johan cyklade på jobb. Tvättade några fönster och fållade gardiner... Men nu ligger jag och läser. Njuter av värmen som äntligen är här och att vara ledig ännu en dag! Perfekt! Kan somna i solstolen imorgon också. Man ska egentligen inte sova i solen, men måste bara säga att det är det skönaste som finns! Sover så gott. Drabbas inte av huvvudvärk som annars är vanligt när man somnar i solen :) Bara man kommer ihåg att få i sig tillräckligt med dryck så fixar det sig.

Fick min svenska legitimation i förrgår - sjuksköterska och distriktssköterska! Jätteglad över det!

Mina solrosor är på G



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0