inneväder

Igår var det kyligt och mulet men mot sena kvällen blev det vackert. Det enda vi gjorde igår var att åka ut på en biltur. Det räckte gott och väl. Vi var båda sega och trötta igår.



Idag regnar det eller rättare sagt ösregnar det. Jag kan slå vad om att solen kommer när jag jobbar igen...som vanligt. Är vitare än vitast den här sommaren. Ingen sol på min hud. Får se det positivt bara, har minskat risken för att få en massa rynkor och malignt melanom....alltid något :)

Är det dåligt väder får man ju vara inne och myspysa också! Vi har varit en sväng och shoppat idag. Jag köpte en söt marinblå kavaj. Vi har smaskat i oss plättar med jordgubbssylt och vaniljglass...lyx!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0