i kors

Nu jobbar jag och gulle lite i kors. Jag jobbar ju dag 8-17 och han jobbar kväll nu tre dagar. Så när han kommer hem så är jag i sängen och ska sova och när jag stiger upp så får han sova vidare. Middag får jag avnjuta ensam. Lite trist men tur att han mest jobbar nätter i sommar. Då kommer han hem vid 06 och sen ska jag stiga upp. Så träffas vi på e.m. när jag jobbat och han sovit. Jättebra.

Pratade just med min käraste syster på Skype. Saknar henne och de andra. Känns lite ovant att spendera sommaren borta från paradisön. Åland är ju ett paradis på sommaren. Det är ju bara att konstatera. Hemskt på vintern men underbart på sommaren. Men det är tur att jag trivs så bra här med jobbet och allting!! Och vid Vänern är det också riktigt vackert, med vattnet som kluckar och segelbåtarna som sakta rör sig över vattnet. Njuter av att slappa på balkongen och mysa med gulle. Det är också underbart! Absolut. Tur att min kära syster också jobbar heltid...hehe...då sitter vi alla i samma båt.

Nu ska jag fixa lite för att sedan ta mig en dusch, lägga mig i sängen och fortsätta på min bok samt invänta mitt♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0