fler som ska uppmärksammas...

Idag vill jag skicka ett varmt GRATTIS till Jenny! Min härliga vän i österbotten (snart i Malmö)! Hoppas Jenny får en underbar dag med mycket trevligheter!♥

Johans pappa fyller också år idag så GRATTIS till honom också :)

Idag är det underbart att få vara ledig. Det är varmt och skönt ute, vilket jag älskar! Vi var till IKEA en sväng igår och köpte hyllplan som jag ska sätta upp på väggen inne i vår garderob så att även mina kläder kan ligga snyggt på hyllor + alla våra hundratals skor.....

Lite pyssel under helgen, inget annat. Gulleplutt ska jobba inatt. Men min förkylning är nästan borta så idag kanske det blir en promme. Härligt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0