få kvar

Jahapp, nu är snart de flesta på semester ur arbetsteamet...endast jag och pensionärerna kvar...haha.. Men det går bra det med. Jag lär mig massor av dem! Kloka damer som är lugna som filbunkar :)

Idag har det varit alldeles lagom temp. Inte ofta det är lagom.. Regnat har det också gjort. Precis före regnet blev jag sååå trött, det var efter lunchen också. Hade tel.tid och det ringde i ett, blev nästan snurrig själv ett tag, av alla samtal och ärenden och frågor m.m. Tiden går ju fort iaf!

Nu blir det yoga för min del. Skönt!

Snart är det heeeelg!




Kommentarer
jenny

Vad bra att det verkar gå bra på jobbet! :) Inte alltid så lätt när telefonen ringer hela tiden och man ska fördöka hålla koll på allt. :O) KRAM!

2010-07-18 @ 21:58:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0