trött, slut, matt

Haft en ännu längre dag idag...suck. Känns inte som att jag hinner med något annat än skola och packa, inte ens ut och gå eller till apoteket (som jag skulle behöva) hinner jag. Vi fick läraren att lätta på vår börda en aning iaf, hon gick med på att ta bort en uppgift under praktiken. Tack för det!

Ikväll har jag nästan fått ett utbrott. Jag har glatt berättat åt alla i klassen att "det går så bra att packa för oss"....jo, kyss August, ikväll höll jag verkligen på att bli galen, av frustration. Jag blev stressad och började fundera - för mycket. Men klok som jag är (haha) höll jag mig och packade vidare i tystnad (lite härjande hördes emellanåt)...men det hjälper inte att få ett utbrott, lika bra att få gjort det som måste göras. Jag tog en kort paus men blev snabbt stressad igen så bara att fortsätta....Har ont i ryggen nu av att stå böjd över flyttlådorna...aj...veckan närmar sig sitt slut.

Såhär är livet, bara att leva med det antar jag.


"Spara dina minnen & tänk på dem ibland
Planera inför framtiden & dröm om den ibland
Men livet ska du leva nu, lev idag"


Kommentarer
mia

BLÄ packa är bajs! haha mkt intelligent kommentar.

Puss hjärtat!

2010-01-14 @ 00:06:03
Emme

haha....ja men det stämmer ju, det är bajs.puss

2010-01-14 @ 17:17:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0