NyStart

Nyåret blev lyckat. 8 personer som åt en mycket god trerätters, skålade i champagne, tittade på raketer, sjöng och dansade. Det var kul att fira tillsammans med syster, hennes sambo och deras vänner!

Jag brukar inte ha nyårslöften eftersom jag inte tror att jag skulle klara av att hålla dem så det skulle vara onödig ångest under hela året. Däremot brukar jag passa på att lite reflektera kring det gångna året, bra, dåligt m.m. och på det kommande året. Vad som komma skall och vad jag vill få ut av året som kommer. Under 2010 kommer jag att i Januari flytta allt (nästan, säng, fotölj och en pall kommer att lämnas kvar) från Åbo till Karlstad, jag kommer att vara på Åland mesta delen av våren på praktik. I juni får jag min dubbelexamen som sjukskötare och hälsovårdare och sen drar jag från Åland till Karlstad. Ett spännande år är på kommande!!!

Idag, nuet. Har jag åkt spark. Det var kul, jag kände mig som 10 år...haha...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0