mycket beroende

Av värme!
  • Johan är i London den här veckan med sina kompisar för att turista och kolla fotboll. Jag får ligga ensam och frysa i stora sängen. Det är konstigt, jag är verkligen beroende av hans värme fastän vi har egna täcken...direkt han inte ligger där får jag iskalla fötter och sover skitdåligt just på grund av kylan...nå, snart är mitt element tillbaka ♥

  • Jag längtar verkligen efter värmen nu. Jag döööör snart av detta iskalla väder.....är så trött på det nu...BLÄ!

  • Min mamma har (äntligen) köpt en ny dator (en Mac som jag inte alls förstår mig på men..) och min kusin är här för att göra den funktionsduglig - YES!

  • Jag håller på uppdaterar och fixar upp min CV så att jag kan få ett jobb i Grums när jag är utexaminerad och klar i sommar. Hoppas på det!

  • Praktiken går superduperbra, jag trivs på barnrdg, tyvärr kommer det ju inte att finnas så mycket jobb inom det sen men jag hoppas att jag får möjlighet att arbeta inom det senare. Att jag lyckas knipa en tjänst sen när någon går i pension...haha...så är det inom vården.

  • Corepass ikväll - underbart skönt! Fick sendrag och höfterna höll på låsa sig... men slutet gott, allting gott :)

Imorgon är en ny spännande dag med nya utmaningar och nya möjligheter!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0