Idag, imorgon....

Kvällen med tjejerna var jättemysig! Det är alltid lika roligt att umgås med sina vänner, de som känner en bäst. Vi kan prata om allt möjligt och alla vet vad man menar och hur man tänker. Så ska det vara med riktiga vänner. Ta vara på era vänner! Jag har väldigt få vänner men de jag har har känner mig väldigt bra och står nära mitt hjärta,  och jag känner mina vänner och finns nära dem, såklart :)♥

Idag åker vi (jag och Johan) till Uppsala. Vi sover över där och imorgon jätte jätte äckligt tidigt kör vi till Karlstad, Grums för att titta på en lägenhet. Jag hoppas att den är fin och att vi kan/ vill ta den direkt! Det är en vindslägenhet med snedtak och inglasad balkong mot söder. Den ska tydligen vara ganska fräsch och charmig, hoppas på det! Lite nya tapeter kan man alltid sätta upp men inget mer fixande vill jag ha. Nå, vi får se imorgon!

På fredag åker vi från Uppsala tillbaka hit, till ön. Min syster + sambo kommer också för att stanna över helgen. Kul att få träffas lite mer. Vi träffas annars så sällan, det kan gå månader mellan träffarna och det är lite länge tycker jag.

Sen på söndag är det bara att acceptera att lovet är över på riktigt. Då åker vi till Åbo.

Så ser livet ut just nu. Resande hit och dit, ny boplats, skola, packning och allt annat där emellan...:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0