idag-fredag

Sitter och jobbar på min portfolio som aldrig tycks bli klar...
Idag visade temp.mätaren -20.5 när jag skulle iväg på praktik. Kallt! Varmvattensröret till köket frös igår och det är fortfarande stopp. Fläktar brummar under huset och mamma försöker med dammsugaren att få bort proppen - ett tips som hon fick av någon vvs:are, stackarn. Hoppas det börjar rinna snart! Tur i alla fall att det är plaströr.
Imorgon ska jag på hälsocentralens "prickdagar" och visa upp mina födelsemärken. Jag får se om jag får behålla alla eller om något ska bort. Bra att gå kolla upp sådant!
Ikväll ska jag köra till Långnäs och hämta mitt gull. Sen vet jag inte så mycket annat....
Mycket som snurrar just nu....
Piggar upp med en sommarbild faktiskt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0