det sista

Idag har jag inte haft skola. Vi har skruvat isär bord och tagit ner hyllor m.m. Det börjar se tomt ut i läggan, ekar nästan. Tur att jag endast kommer att spendera ett par veckor i taget här sen när det är tomt. Ikväll är sista kvällen som vi är i Åbo nu på ett tag, imorgon kväll går flyttlasset till Åland.

Idag har flera av mina vänner tagit examen, Mia är lärare och mina "gamla" klasskamrater har blivit sjuksköterskor idag - på riktigt. Jag och några andra från hälsovårdarinriktningen ska följa med dem ut och äta på en restaurang ikväll, för att fira dem lite. Snart, snart är det vår tur... Blir bara middag ikväll, sen ska jag tillbaka till mitt gull och slappa för att orka stiga upp tidigt imorgon och slava med alla möbler och lådor...hej och hå.

Har en trött rygg...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0