allt och ingenting

Mitt mysiga vardagsrum. De andra rummen ekar. Har just kommit hem efter en kopp grönt te tillsammans med Jenny. Som vanligt var det mysigt och precis vad jag behövde. Före träffen låg jag i sängen och tittade på tv. Trodde inte jag skulle orka röra mig en centimeter men jag visste ju att träffen skulle bli trevlig :) Frisk (rå och iskall) luft fick jag ju också. Hade tänkt ta en kort tur efter träffen men jag gick raka vägen hem i snabb takt för att hålla värmen. Nej tack, nu är jag trött på kylan! Grått är det också, för ovanlighetens skull..

Hoppas min kråka i halsen inte är värre imorron...

Just nu - precis nu skulle jag vilja vara någon annanstans tillsammans med en viss person och mysa i soffan under en varm filt. Om en vecka...



Dit jag är påväg....Påväg mot Grums, gulles arbetsplats (hela bruket).





Kommentarer
Johan

Älskar dig! Puss!

2010-02-15 @ 19:54:48
Älskar dig!!!

2010-02-15 @ 20:15:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0